Benvolgudes famílies, ja portem uns dies utilitzant la nova aplicació “ComunicAPP EDU” per fer pagaments de tiquets de menjador. Durant aquests dies hem estat revisant incidències i intentant resoldre tots els dubtes que han anat sorgint.
1. Perquè ens facilita el control de tiquets de menjador. Cada dia el conserge pot imprimir la llista (a les 9:30h) dels alumnes que es queden a menjador aquell dia. La llista la passa a cuina perquè puguin elaborar el nombre de menús.
2. Perquè els pares podem comprar un talonari o tiquet sense moure’ns de casa i podem assignar els tiquets al dia que volem que es quedin. Això sí, si ho fem el mateix dia, cal assignar-lo abans de les 9:30h del matí.
3. També ens agrada perquè podem anular tiquets que ja hem assignat. Així si un dia resulta que l'alumne no pot anar a escola o va d'excursió, i tenia un tiquet assignat, el podem anular fins abans de les 9:30h del matí mateix dia.
Com a pares que estem a l’AMPA, sabem que podem millorar, però no tenim més disponibilitat d’hores per poder fer tot allò que ens agradaria. També hem d’anar a treballar i cuidar de la família, i és per això, que us demanem que ens ajudeu per facilitar-nos el control de tiquets amb relació als deutes de tiquets:
DEUTES DE TIQUETS MENJADOR
Com es pot pagar els tiquets que es deuen?
Com es pot pagar els tiquets que es deuen?
Per pagar els dies que deveu ho haureu de fer a través de transferència a l’AMPA i portar justificant al Jordi (conserge). Amb el justificant podem anular al deute.
MOLT IMPORTANT a posar la descripció de la transferència:“Pendent tiquet menjador dia 00/00/2021”
BANC SABADELL IBAN: ES4400811891640001070415
ACLARIMENT, quan comprem un talonari, és indiferent a quin fill assignem els tiquets. El talonari serveix per a tots els fills. No hem de comprar un talonari per cada fill.
Recordeu que per incidències amb l’aplicació, podeu contactar directament al correu: menjador@ecollbaix.cat